Кой пречи на нормалното движение в София?
Това е въпрос, който много хора си задават...
Ето го и първият от безкрайната поредица отговори, всеки от който допринася за това да се изясни цялостната картинка:
Почти всеки шофьор се дразни от бавно-движещи се превозни средства, особено когато не пропускат колоната зад себе си, както повелява Законът за движение по пътищата в своя чл. 22, ал. 2. В конкретния случай, багерът не направи ни най-малък опит да пропусне колоната (да, колона е; аз имам късмета да съм само втора кола...), въпреки че можеше да го направи почти по цялото продължение на пътния участък, заснет в клипчето.
Да! Напълно съм съгласен, че за да пропускат автомобилните колони зад себе си, бавнодвижещите се МПС-та в София практически трябва да спрат въобще, което е невъзможно.
Но бих задал следния въпрос на кмета на столицата и всичките му заместници, наместници, отговорници по транспорта и тем подобни:
Защо допускате строителна техника да излиза по Софийските шосетата в час-пик???
Това не е първият, нито последният подобен случай; това е ежедневие! Даже конкретния случай е направо незначителен на фона на колоните от по 10-ина самосвала, каквито масово могат да се видят - пак в час-пик.
Ако по някакво странно стечение на обстоятелствата това клипче (или други като него) попадне в полезрението на някой от гореизброените институционални представители, да вземат да размърдат малко мозъците си и да наложат забрана на движението на строителна техника в часовете-пик!
Ако на 'Ристо багеристо или на Пенчо самосвалисто му е наредено да отиде на строителния обекта в 8:00 часа сутринта, да закара багера или самосвала си там предишната вечер (след вечерния час пик!).
Защото движението в София е така организирано, че едно "затапване" където и да било (а де да беше само едно...) се отразява на движението в целия град!
петък, февруари 13, 2009
Кой пречи на движението в София? (Капка в морето - част 1)
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар